Մասնագիտական կողմնորոշում

2.1 Ի՞նչ նախասիրություններ ունեք դպրոցական առարկաների շրջանակներում, ո՞ր առարկաներին եք ավելի շատ ժամանակ հատկացնում ձեր իսկ նախընտրությամբ
Ունեմ շատ տարբեր հետաքրքրություններ, այսպիսով սիրելի առարկաերս շատ կանաական են: Սիրու եմ աշխարհագրություն, օտար լեզուներ, մայրենի լեզու, գրականություն: Աշխատում եմ եմ հնարավորինս տեղեկացված լինել տարբեր թեմաներից:
2.2 Ի՞նչ հետաքրքրություններ և նախասիրություններ ունեք դպրոցից դուրս (պար, մարզաձև, նկարչություն, դերասանական խմբակներ, այլ նախասիրություններ)
Դասից դուրս նաև զբաղվում եմ երաժշտությամբ: Սիում եմ նվահել, երգել, լսել տարբեր տեսակի երաժշտություն: 
2.3 Տիրապետու՞մ եք որևէ արհեստի, եթե այո, ապա մանրամասնեք
Նաև սիրում եմ տարբեր տեսակի ձեռքի աշխատանքներ անել: Պատրաստում եմ տարբեր զարդեր: Ցրվելու լավ միջոց է:

2.3 Դպրոցը ավարտելուց հետո ինչո՞վ եք զբաղվելու
Անկասկած պատրաստվում եմ ընդունվել բուհ: Գուցե սովորեմ միքանի մասնագիտություններ: Ամեն մի նոր առարկա նոր հետաքրքրության աղբյուր է:
2.4 Եթե ձեզ տրվեր ազատ ընտրության հնարավորություն, մասնագիտություններից ո՞րը կնախընտրեք ուսուցանել և ո՞ր բուհ-ում:
Որոշել եմ ընդունվել Բրյուսովի անվան լեզվաբանական համալսարան: Սովորելու եմ թարգմանչություն:

Комментариев нет:

Отправить комментарий